Bu ne bu bildiğin msp ?
o nu nereye yazcaz
Vip olamıyorum ne yapmam gerekiyo
ben de olamıyorum çok sıkıldım
Bu ne bu bildiğin msp ?
YanıtlaSilo nu nereye yazcaz
YanıtlaSilVip olamıyorum ne yapmam gerekiyo
YanıtlaSilben de olamıyorum çok sıkıldım
YanıtlaSil