Arkadaşlar, son günlerde üşengeç arkadaşlarımız herkesten hediye dileniyo. Ama para kazanmanın kolay bir yolu var.
Hiç arkaplan, müzik eklemeden (vaktimizi alması diye) 6 oyunculu bir 10 saniyelik her karede animasyon olan bir film yaparsak ve bunlardan bir seri oluşturursak, film başına 25 sc geliyo. 6 filmlik bir seriyi yan hesabınızdan izlediğinizde 150 sc, 4 yan hesabınızdan izlediğinizde 600 sc geliyor. Ben bu sayede zengin oldum :D 10-15 hesaptan serilerimi izliyorum :D Böylece bize dilenmiyorsunuz! İŞTE BU KADAR BASİT ^_^ İyi oyunlar ^_^
SC gelmiyor XP geliyor film izlendiğinde kişi başı 8 sc geliyor filmi yapana.
YanıtlaSil