YENİ KONU KIYAFETLERİ O_o
Arkadaşlar gördüğünüz gibi bir konunun kıyafetleri ilk defa bu kadar sattı :D Artık her sohbet odasında 3-4 kişinin aynı kıyafeti giydiğini görebiliyoruz :D BEN EN ÇOK KEDİLİ ETEĞİ SEVDİM :3 Ama saç çok hoşuma gitmedi. Siz ne düşünüyosunuz?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder