24 Ağustos 2014 Pazar

YENİ KONU KIYAFETLERİ O_o

Arkadaşlar gördüğünüz gibi bir konunun kıyafetleri ilk defa bu kadar sattı :D Artık her sohbet odasında 3-4 kişinin aynı kıyafeti giydiğini görebiliyoruz :D BEN EN ÇOK KEDİLİ ETEĞİ SEVDİM :3 Ama saç çok hoşuma gitmedi. Siz ne düşünüyosunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder