10 Ağustos 2014 Pazar

Hyuna ve MSP :D

Selammmm :D Bugün sizlere kendi bulduğum Hyuna kostümünü göstericemmm :D (Gangnam Style'deki) İşte Hyuna: :D
   
Ama ayakkabılar pek benzemedi :B Ve ayakkabu rengini de tutturamadım. Bu arada, kedi bıyIğmı saymayın lütfen :D Onu çıkartamıyorum :D Birazdan Bella Thorne'yi paylaşıcam :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder