Selammmm :D Bugün sizlere kendi bulduğum Hyuna kostümünü göstericemmm :D (Gangnam Style'deki) İşte Hyuna: :D
Ama ayakkabılar pek benzemedi :B Ve ayakkabu rengini de tutturamadım. Bu arada, kedi bıyIğmı saymayın lütfen :D Onu çıkartamıyorum :D Birazdan Bella Thorne'yi paylaşıcam :3
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder