9 Ağustos 2014 Cumartesi

ADMİN ALIMIĞĞĞ!! :D :3

Selam! Sayfa daha DÜN açıldığı için ailemiz baya küçük :3 :D O yüzden admin alarak sayfayı büyütmeyi düşünüyoruz :3!
KURALLAR: 
*Argo Kullanmicak
*15+ level olması ŞART! (Seviye ayrımcılığı yapmıyorum. Sadece MSP'yi iyi bilmesi için.) 
*Sayfanın ismi-fotoğrafo-arka planı (vb) şeylerle oynamiycak.
EĞER İSTİYORSANIZ  https://www.facebook.com/BellaVeKedilerIsMyGalp linkine MSP'de kullanıcı adınızı ve E-Postanızı bana mesaj atmanız yeterli! ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder