Selam! Sayfa daha DÜN açıldığı için ailemiz baya küçük :3 :D O yüzden admin alarak sayfayı büyütmeyi düşünüyoruz :3!
KURALLAR:
*Argo Kullanmicak
*15+ level olması ŞART! (Seviye ayrımcılığı yapmıyorum. Sadece MSP'yi iyi bilmesi için.)
*Sayfanın ismi-fotoğrafo-arka planı (vb) şeylerle oynamiycak.
EĞER İSTİYORSANIZ https://www.facebook.com/BellaVeKedilerIsMyGalp linkine MSP'de kullanıcı adınızı ve E-Postanızı bana mesaj atmanız yeterli! ^_^

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder