26 Ağustos 2014 Salı
24 Ağustos 2014 Pazar
ÖDÜLLÜ GÜZELLİK YARIŞMASI!
Arkadaşlar, ÖDÜLLÜ güzellik yarışması yapmaya karar verdim ^^ Yapmanız gereken tek şey, https://www.facebook.com/BellaVeKedilerIsMyGalp facebook adresine (ben) kullanıcı adınızı ve BİLGİSAYARDAN BİR POZLA çekilmiş moviestarının fotoğrafını atmak. Örnek: http://i.hizliresim.com/5pvPVd.png
ÖDÜLLER:
1.ye: İstek listesinden 4 hediye + 4 imza
2. ye: İstek listesinden 2 hediye
1. ye: İstek listesinden 1 hediye + 2 imza
*MAXIMUM 8 KİŞİ KATILABİLİR!
ÖDÜLLER:
1.ye: İstek listesinden 4 hediye + 4 imza
2. ye: İstek listesinden 2 hediye
1. ye: İstek listesinden 1 hediye + 2 imza
*MAXIMUM 8 KİŞİ KATILABİLİR!
YENİ KONU KIYAFETLERİ O_o
Arkadaşlar gördüğünüz gibi bir konunun kıyafetleri ilk defa bu kadar sattı :D Artık her sohbet odasında 3-4 kişinin aynı kıyafeti giydiğini görebiliyoruz :D BEN EN ÇOK KEDİLİ ETEĞİ SEVDİM :3 Ama saç çok hoşuma gitmedi. Siz ne düşünüyosunuz?
16 Ağustos 2014 Cumartesi
YENİ FİLM: CENNET VE CEHENNEMİN ARASINDA *-*
Selam ^-^ Dün yeni filmim ''Cennnet ve Cehennemin Arasında'' nın tanıtım artbookunu yayınladım! ^^ Rol almak isteyenler benim (Kitty44) son artbookuma bakabilir! :3
13 Ağustos 2014 Çarşamba
EN GÜZEL LOOK-1
Bugün en çok bu looku sevdim ^_^ prénsés12'nin yaptığı lookta kafasındakiler çok hoş durmuş. ve saçı da aksesurlara uyum sağlamış ^-^ 10 üzerinden 8 veriyorum :3
EN GÜZEL LOOK ETKİNLİĞİ :D
Selağm :D Yeni bir etkinlikle karşınızdayım. Artık 4-5 günde bir haftanın en çok sevilen looklarından en güzelini seçicem ve hakkında görüşlerimi paylaşıcam :D Etkinliğe birazdan başlıyorum :3
12 Ağustos 2014 Salı
Para Sorunu
Arkadaşlar, son günlerde üşengeç arkadaşlarımız herkesten hediye dileniyo. Ama para kazanmanın kolay bir yolu var.
Hiç arkaplan, müzik eklemeden (vaktimizi alması diye) 6 oyunculu bir 10 saniyelik her karede animasyon olan bir film yaparsak ve bunlardan bir seri oluşturursak, film başına 25 sc geliyo. 6 filmlik bir seriyi yan hesabınızdan izlediğinizde 150 sc, 4 yan hesabınızdan izlediğinizde 600 sc geliyor. Ben bu sayede zengin oldum :D 10-15 hesaptan serilerimi izliyorum :D Böylece bize dilenmiyorsunuz! İŞTE BU KADAR BASİT ^_^ İyi oyunlar ^_^
Hiç arkaplan, müzik eklemeden (vaktimizi alması diye) 6 oyunculu bir 10 saniyelik her karede animasyon olan bir film yaparsak ve bunlardan bir seri oluşturursak, film başına 25 sc geliyo. 6 filmlik bir seriyi yan hesabınızdan izlediğinizde 150 sc, 4 yan hesabınızdan izlediğinizde 600 sc geliyor. Ben bu sayede zengin oldum :D 10-15 hesaptan serilerimi izliyorum :D Böylece bize dilenmiyorsunuz! İŞTE BU KADAR BASİT ^_^ İyi oyunlar ^_^
10 Ağustos 2014 Pazar
Demi Lovato ve MSP :D
Bu etkinliğe Demi'yle son veriyorum :3 Çünkü ççok zor +_+ Uygun foto bulmak için bayağı uğraştım. Ama sonunda buldum :3 Umarım sonuncuyu da seversiniz ^_^
Demi'nin göğüs dekoltesi gibi bi elbise bulamadım ama benzer bişey buldum :3 Saç da çok benzemedi. Ama MSP'de öne atılmış bi saç yok. Umarım etkinliğimi beğenmişsinizdir ^_^
Bella Thorne ve MSP :D
Veee işte Bella Thorne'nin Call It Whatever klibindeki halii :D
YİNE kedi bıyığını saymayın :D Bu arada biliyorum tişört çok benzemiyo ama MSP'de Bella'nınkinden yoktu. Neyse, umarım beğenmişsinizdir ^_^ Birazdan Demi Lovato yapıcam ^-^
Hyuna ve MSP :D
Selammmm :D Bugün sizlere kendi bulduğum Hyuna kostümünü göstericemmm :D (Gangnam Style'deki) İşte Hyuna: :D
Ama ayakkabılar pek benzemedi :B Ve ayakkabu rengini de tutturamadım. Bu arada, kedi bıyIğmı saymayın lütfen :D Onu çıkartamıyorum :D Birazdan Bella Thorne'yi paylaşıcam :3
9 Ağustos 2014 Cumartesi
Vip Olamıyorum! Çözümü
Herkesin Bildiği Gibi Msp'de Bu Aralar Güncellemeler Oluyor Ve Vip Olamıyoruz! Bunun Çözümü Şu Link'dir=http://www.moviestarplanet.com.tr/?version=Main_2014079_132558
Not:Bu Link Yeni Sürümdür. Eğer Bundada Vip Olamazsanız Sizde Bir Sorun Vardır.
-Nur
ADMİN ALIMIĞĞĞ!! :D :3
Selam! Sayfa daha DÜN açıldığı için ailemiz baya küçük :3 :D O yüzden admin alarak sayfayı büyütmeyi düşünüyoruz :3!
KURALLAR:
*Argo Kullanmicak
*15+ level olması ŞART! (Seviye ayrımcılığı yapmıyorum. Sadece MSP'yi iyi bilmesi için.)
*Sayfanın ismi-fotoğrafo-arka planı (vb) şeylerle oynamiycak.
EĞER İSTİYORSANIZ https://www.facebook.com/BellaVeKedilerIsMyGalp linkine MSP'de kullanıcı adınızı ve E-Postanızı bana mesaj atmanız yeterli! ^_^
KURALLAR:
*Argo Kullanmicak
*15+ level olması ŞART! (Seviye ayrımcılığı yapmıyorum. Sadece MSP'yi iyi bilmesi için.)
*Sayfanın ismi-fotoğrafo-arka planı (vb) şeylerle oynamiycak.
EĞER İSTİYORSANIZ https://www.facebook.com/BellaVeKedilerIsMyGalp linkine MSP'de kullanıcı adınızı ve E-Postanızı bana mesaj atmanız yeterli! ^_^
DO THIS TAVA STYLE: YAKINDA XD
Selammm :D Bi kaç gün önce ''Do This Tava Style'' diye bir şey çıkarttım. (Arkadaşım söyledi, ben çok sevdim ve ondan esinlendim XD) merak edenlere izleme linki: http://www.youtube.com/watch?v=LYWOFvK9tyE :3
Saat 24.00'dan Sonra Konuşma Hilesi!
Arkadaşlar, biliyorsunuz ki son birkaç ayda MSP'ye saat 24.00'dan sonra konuşma yasağı çıkıyor. Bu yüzden de herkes duvardan yazışıyo ve olayın bir özelliği kalmıyo. Şimdi size dün öğrendiğim tekniği öğreticem. Bu oldukça basit bir tekniktir:
Birini alışverişe çağırın. Kabul ettiğinde açılan sohbet kısmından da sohbet etmeye başlayın :D. Sonra alışverişi terk etseniz bile sohbet kısmı hala olur ve konuşmanıza devam edebilirsiniz :D İşte bu kadar :3
Birini alışverişe çağırın. Kabul ettiğinde açılan sohbet kısmından da sohbet etmeye başlayın :D. Sonra alışverişi terk etseniz bile sohbet kısmı hala olur ve konuşmanıza devam edebilirsiniz :D İşte bu kadar :3
8 Ağustos 2014 Cuma
MSP'de fotoğraf paylaşma yeniliği!
Daha BUGÜN, MSP'ye fotoğraf paylaşma yeniliği geldi! Normalde ismimizi vermemiz bile yasak olan MSP, birden bire DEĞİŞTİ! Artık kendinizin veya istediğiniz birşeyin fotoğrafını TABLETTEN VEYA TELEFONDAN paylaşabiliyorsunuz. Ve bu konu daha ilk günden en çok konuşulan konuya döndü! Artık herkes durumuna fotoğrafımı beğenirmisiniz falan yazıyo :D (PHEN DAHİL :3 ) Kısacası olay, Facebook'a döndü :D
MERHABA! :D
Selam MovieStar'lar! Burada MSP'deki gündem konuları, yenilikleri, güncellemeleri ve MSP'yle ilgili HERŞEYİ paylaşıcaz! :D MSP'de ismim: Kitty44'dür ^_^ Ama siz lütfen Kitty44 cakmasi'ni ekleyin çünkü sınırım dolmak üzere! :3 Umarım blog'umu beğenirsiniz! ^-^
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





