13 Ağustos 2014 Çarşamba
EN GÜZEL LOOK-1
Bugün en çok bu looku sevdim ^_^ prénsés12'nin yaptığı lookta kafasındakiler çok hoş durmuş. ve saçı da aksesurlara uyum sağlamış ^-^
10 üzerinden 8 veriyorum :3
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder