9 Ağustos 2014 Cumartesi

Saat 24.00'dan Sonra Konuşma Hilesi!

Arkadaşlar, biliyorsunuz ki son birkaç ayda MSP'ye saat 24.00'dan sonra konuşma yasağı çıkıyor. Bu yüzden de herkes duvardan yazışıyo ve olayın bir özelliği kalmıyo. Şimdi size dün öğrendiğim tekniği öğreticem. Bu oldukça basit bir tekniktir:
Birini alışverişe çağırın. Kabul ettiğinde açılan sohbet kısmından da sohbet etmeye başlayın :D. Sonra alışverişi terk etseniz bile sohbet kısmı hala olur ve konuşmanıza devam edebilirsiniz :D İşte bu kadar :3 

3 yorum: