MSP'de fotoğraf paylaşma yeniliği!
Daha BUGÜN, MSP'ye fotoğraf paylaşma yeniliği geldi! Normalde ismimizi vermemiz bile yasak olan MSP, birden bire DEĞİŞTİ! Artık kendinizin veya istediğiniz birşeyin fotoğrafını TABLETTEN VEYA TELEFONDAN paylaşabiliyorsunuz. Ve bu konu daha ilk günden en çok konuşulan konuya döndü! Artık herkes durumuna fotoğrafımı beğenirmisiniz falan yazıyo :D (PHEN DAHİL :3 ) Kısacası olay, Facebook'a döndü :D
Benim blogum http://fidis6.blogspot.com/ takip edermisiniz lutfen mspyle alakali bi blog
YanıtlaSil